توجه: برای دسترسی به تمام محتویات این صفحه از جمله فیلم آموزشی و دانلود ضمیمه ها می بایست با استفاده از حساب کاربری خود به سایت وارد شده باشید. همچنین شما میبایست شماره تلفن همراه و آدرس ایمیل تان را از طریق صفحه پرونده کاربری تایید کرده باشید.

صفحه مدیریت پرونده کاربری

سفارشی سازی قالب های Scaffolding در ASP.NET Core 2.2

قبلا در ASP.NET MVC به راحتی با دستکاری کردن و سفارشی سازی فایل T4 Template مورد استفاده ویژوال استودیو می توانستیم شکل ظاهری View ها و کنترلرها را به سبک دلخواه تغییر دهیم. اما انجام همان کار در ASP.NET Core نسبت به گذشته متفاوت شده است.
در این مقاله ویدئویی نحوه انجام پروسه مشابه به ازای ASP.NET Core را بررسی خواهیم کرد.

تگ ها:

ASP.NET Core 6 ASP.NET Core 2.2 4 Scaffolding 1 Templates 1 Customization 3

 

مهدی معین

شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 15:24

سلام و وقت بخیر اول باید تشکر کنم از این آموزش خوبتون و در ادامه می خواستم سوال کنم که آیا امکان این وجود داره که علاوه بر تمام اقداماتی که در کنترلر انجام میشه یکسری فایل های .cs و... ساخت. برای مثال ساختار کاری پروژه من طبق الگوی IUnitOfWork , UnitOfWork و نیازمند اینه که در همین IUnitOfWork , UnitOfWork ویرایشی انجام بشه و فایل Repository ساخته بشه. به طور کلی سوال من اینه که حین ساخت کنترلر، امکان ساخت و ویرایش فایل های دیگه در پروژه هست یا خیر؟ در صورتی که جوابتون مثبت هست لطف بفرمایید و نمونه آن را هم ارائه بدهید ممنون می شوم. ارادتمند شما

مهدی کرامتی

یکشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 01:34

سلام. اگر به ساختار قالب های ساخت کنترلر که در فیلم بود دقت کنید عملا با استفاده از کد درون قالب هر نوع کد فایلی می توانید بسازید.

مهدی معین

دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 09:02

سلام مجدد متاسفانه متوجه منظورتون نشدم فیلم رو هم مجددا دیدم ولی چیزی دستگیرم نشد. امکان این رو دارین که هم ویرایش فایل های دیگه و هم ساخت یک فایل cs در یک پوشه دیگه رو آموزش بدین و یا منبع این موضوع رو معرفی کنین. ارداتمند شما

حبیب تیموری

یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 21:38

سلام. خیلی مفید ، خوب و کاربردی بود

مهسا سلامتی

سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 21:50

سلام تو core ورژن 3 کار نمیکنه؟ من انجام دادم اینارو ولی کار نکرد